Pages

25 November 2011

බ්ලොග් ඒක අලුත් නවාතැනක !


ඔන්න යාලුවනේ අද නම් මම ඉන්නේ හරිම සතුටින්. එකට හේතුව තමා මගේ බ්ලොග් ඒක දැන් තියෙන්නේ අලුත් නවාතැනක. බලන්නකෝ ඔයාලගේ Address Bar එකේ මෙන්න මෙහෙම වැටිලා ඇති. “ http://blog.shyamin.com “ අද ඉදන් ඉතින් මේ address එකෙන් ඔයාලට මගේ බ්ලොග් එකට එන්න පුළුවන්. එහෙමත් නැතිනම් මේකෙන් උනත් එන්න පුළුවන්. “ www.shyamin.com ඔන්න ඕක තමා සතුටට හේතුව. මේක මම ගොඩක් කල් ඉදල බලාගෙන හිටපු දෙයක් එත් එකට වයස හරස් වෙලා තිබුනේ. මට වයස 18 ට සම්පුර්ණ වෙලා තිබුනේ නැති හින්දා VISA කාර්ඩ් තිබුනේ නැ. ඉතින් කොහොමද domain ගන්නේ. ඔන්න මගේ උපන්දිනේ දවසෙම HNB බැංකුවෙන් VISA CARD එකක් ගත්තා. පහුවෙනිදාම කාර්ඩ් ඒක active කරලා තිබුනා ඉතින් මුලින්ම කලේ domain ඒක ගන්න ඒක තමා. එහෙනම් ඉතින් මෙතෙක් කල් මාත් එක්ක මගේ බ්ලොග් එකත් එක්ක රැදිලා සිටි ඔයාලා හැමෝම මින් ඉදිරියටත් මාත් එක්ක ඉදිවී කියල විශ්වාස කරනවා. එහෙනම් මම ගිහින් එන්නම් මේක හදිස්සියෙන් ඉක්මනට දැන්ම හිතේ සතුටට. එහෙනම් ඉතින් comment එකක් එහම දාලම යන්න හොදේ .....

හැමෝටම ජය වේවා ......

ඔයා මේ පොස්ට් එකට කැමතිද ?

Get Free Email Updates Daily!

Follow us!

7 comments: